De komst van Sinterklaas !!!!

Aan alle lieve kinderen van JudoClub Oevel,

Hier een klein berichtje uit Spanje, want Sint Nicolaas heeft het al weer erg druk. We zijn namelijk al bezig met de voorbereidingen op onze reis naar Belgie. De Pieten zijn druk bezig om de stoomboot te poetsen en te versieren, zodat deze er straks weer tiptop uitziet.

Ook moeten er ook nog heel wat pepernoten gebakken worden en alle kadootjes moeten nog ingepakt worden, er is dus nog erg veel te doen. We willen dat deze keer zeker niet hebben dat er iets mis gaat of dat er iets vergeten wordt.

Wel weet de Sint zeker dat hij op Vrijdag 6 December naar Oevel komt. Ik verheug me daar enorm op want bij JudoClub Oevel zijn heel veel lieve kinderen.

Zorg dus dat je goed je best doet op de judo en lief bent voor mama en papa, dan kunnen mijn Pieten weer heel veel pepernoten strooien.

Tot ziens op 6 December !

Sint Nicolaas