Kleuterjudo

Op vrijdag 9 december 2022 zijn wij gestart met kleuterjudolessen bij JudoClub Oevel.

Deze judolessen zijn afgestemd op 4-en 5 jarigen (2de-en 3de kleuterklas). Judo is een ideale manier om je kind (h)eerlijk te laten spelen.

Inhoud van de lessen?

De kleuterjudoles bestaat uit oefeningen en spelletjes alleen, met de hele groep, maar natuurlijk ook veel met z'n tweeën.
In diverse spelsituaties worden de basisvormen van het judo bijgebracht: rollen, vallen, trekken, slepen, duwen, verplaatsen, dragen en tillen.

Op een leuke speelse maar ook gestructureerde wijze helpt judo zo de motoriek te ontwikkelen. Tegelijkertijd zal zeker de sportiviteit en het zelfvertrouwen van het kind ten goede komen.

Wanneer? Waar? Wat nodig?

Wanneer? Elke vrijdag van 17h30 - 18h15

Waar? In onze DOJO, Loofven 1 in Oevel

Kostprijs? 60 euro (lidgeld + verzekering judo vlaanderen) voor een volledig jaar.

Wat nodig? Tijdens de initiatieles kan je gebruik maken van een judovest van onze club. Een stevige joggingsbroek breng je zelf mee.

Iedereen mag deelnemen aan 1 GRATIS initiatieles. Voor nieuwe leden zijn er goede judopakken te koop bij onze club.

Tot in onze DOJO !!!!!