Info - Info - Info

Geïnteresseerd in onze club? Leuk kom maar af!

Bij onze club is iedereen welkom om eens een kijkje te komen nemen!

Heb je nog nooit judo gedaan dan kan je bij ons gebruik maken van onze 4 GRATIS proeflessen. Na deze 4 trainingen is het aan jullie de keus om lid te worden bij onze club.

Tijdens de schoolvakanties is het GEEN training.

Hoe inschrijven?

Inschrijven gebeurt steeds tijdens één van onze trainingen. Probeer 10 minuten voor de start van de training aanwezig te zijn zodat wij de nodige papieren voor de verzekering in orde kunnen brengen. Of via onze website door het formulier digitaal in te vullen.

Bij het invullen van gegevens van de kids is het verplicht om als ouder of familielid mee te komen naar de eerste training! Kinderen zonder begeleider kunnen NIET deelnemen aan de trainingen.

Het enige wat jullie moeten meebrengen is een stevige sportieve broek. Voor de judovesten zorgen wij.

Heb je nog extra vragen kan je altijd een berichtje achterlaten via het  contactformulier op de website.

Tot snel!